loading...
به سرزمین خرید خوش آمدید
پدرام بازدید : 49 شنبه 22 مهر 1396 نظرات (0)

بررسی رابطه عزت نفس و عمل جراحی زیبایی

قیمت: 35000 تومان

چکيده

 

 بین عزت نفس و جراحی زیبایی رابطه وجود دارد. از آزمون عزت نفس کوپر اسميت  استفاده شده است.کوپر اسميت مقياس عزت نفس خود را بر اساس تجديد نظري که بر روي مقياس راجرز و دياموند، انجام داد تهيه و تدوين کرد. اين مقياس داراي 58 ماده است.

 

 که نتایج ذیل را در بر داشت:

 

 

 

بررسی آماری نتتایج فرضیات:

 

فرضیه 1:بین عزت نفس عمومی و عمل جراحی زیبایی رابطه وجود دارد.

 

فرضیه2:بین عزت نفس خانوادگی و عمل جراحی زیبایی رابطه وجود دارد

 

فرضیه3:بین عزت نفس اجتماعی با عمل جراحی زیبایی رابطه وجود دارد .

 

فرضیه4:بین عزت نفس شغلی خانوادگی و عمل زیبایی جراحی رابطه وجود دارد.

 

فرضیه اصلی :بین عزت نفس با عمل جراحی زیبایی رابطه وجود دارد.

 

 

 

برای خرید و دریافت پایان نامه زیر گزینه دانلود در پایین فشار دهید بعد پر کردن مشخصات خود و واریز مبلغ از طریق درگاه آنلاین فایل در اختیار شما قرار خواهد گرفت با تشکر.

خرید        سوال از فروشنده

پدرام بازدید : 43 شنبه 22 مهر 1396 نظرات (0)

بررسی تاثیر رسانه های جمعی بر روی پرخاشگری نوجوانان

قیمت: 35000 تومان

چکیده :

 

مقدمه

 

باورهايى كه بخش عمده اى از آنها متأثر و برگرفته از تلويزيونى است كه نمايانگر اوج خشونت در زيباترين و فريبنده ترين جلوه هاست و اين يك امر مسلّم و بديهى است كه كسى نمى تواند در آن شك كند(براندون اس سنتيرول ،1377) .پژوهش حاضر به بررسی تاثیر رسانه های جمعی بر پرخاشگری کودکان بود که با استفاده از نرم افزار Spss16 و همبستگی T نتایج ذیل به دست آمده است:

 

 

 

نوجوانانی که به دیدن تلویزیون می پرداختند در مدت زمان های مختلف امتیاز بندی شدند که در ذیل امتیازاتی را که کسب کردند اشاره شده است

 

 کمتر از 5 ساعت = 10 امتیاز

 

5 ساعت = 20 امتیاز

 

5 تا 10 ساعت = 30 امتیاز

 

بیشتر از  10 ساعت = 40 امتیاز

 

رابطه معناداری بین  رسانه جمعی و  پرخاشگری دیده می شود(r=0/885،p</05 )   . بنابراین فرضیه تحقیق مبنی بر وجود رابطه معنادار بین رسانه جمعی  وپرخاشگری وجود  دارد. یعنی هر چقدر افراد از رسانه جعی بیشتری استفاده نمایند پرخاشگری آنها نیز بالاتر می رود.

 

 

خرید        سوال از فروشنده

پدرام بازدید : 42 پنجشنبه 20 مهر 1396 نظرات (0)

بررسی تاثیر آموزش عزت نفس بر عملکرد ورزشی بازیکنان خانم والیبال

قیمت: 20000 تومان

چکیده:

 

    به بررسی تاثیر آموزش عزت نفس بر عملکرد ورزشی بازیکنان خانم والیبال باشگاه پوریای ولی می باشد.پژوهش حاضر با استفاده از پیش آزمون و پس آزمون انجام گردید که نتایج ذیل را در برداشت نمونه ی مورد بررسی شامل 46 نفر است که تمامی پرسش نامه ها را در دو مرحله ی پیش آزمون و پس آزمون بدون خطا جمع آوری و تحلیل شده اند . میانگین ، میانه و انحراف استاندارد آزمودنی ها درپیش آزمون به ترتیب20/33 ، 34 و 932/7 است و میانگین ، میانه و انحراف استاندارد آزمودنی ها درپس آزمون به ترتیب 58/39 ، 42 و92/6 می باشد .فرضیه 1 : آموزش عزت نفس ، عملکرد ورزشکاران را تغییر می دهد . مقایسه ی میانگین نمرات پیش آزمون و پس آزمون ، تفاوت معناداری را نشان می دهد.

 

 (584 /8- = t ، 44 = df و 0.000 = p ). با توجه به منفی بودن مقدار t ، عملکرد آزمودنی ها در پس آزمون بهتر بوده است . در واقع آموزش عزت نفس به بهبود عامل عزت نفس در ورزشکاران منجر شده است . بنابراین فرض صفر رد می شود و فرض خلاف تایید می گردد . آموزش عزت نفس تفاوت معناداری را ایجاد نموده است .


برای خرید و دریافت پایان نامه زیر گزینه دانلود در پایین فشار دهید بعد پر کردن مشخصات خود و واریز مبلغ از طریق درگاه آنلاین فایل در اختیار شما قرار خواهد گرفت با تشکر.

خرید        سوال از فروشنده

پدرام بازدید : 38 پنجشنبه 20 مهر 1396 نظرات (0)

بررسی تاثیر شیوه حل مسئله بر یادگیری خلاق درس ریاضی

قیمت: 15000 تومان

چکیده :

 

به بررسی تاثیر شیوه حل مسئله بر یادگیری خلاق درس ریاضی بود  .برای تجزیه تحلیل داده ها از نرم افزار  19spss استفاده شده و از t مستقل و همبستگی پیرسون و رگرسیون استفاده شد.

 

با توجه به مباني نظري وپيشينه مطالعاتي نتايج حاصل از اجراي اين آزمايش چند يافته اساسي را آشکار ساخت.

 

1.بین سبک  حل مسئله و سبک جنبشی رابطه معناداری وجود دارد.

 

2.بین حل مسئله وسبک جنبشی – حرکتی رابطه معناداری می شود

 

3.بین حل مسئله وسبک شنیداری رابطه معناداری وجود دارد.

 

4.بین حل مسئله وسبک خواندنی ونوشتنی رابطه معناداری وجود دارد.

 

5. بین حل مسئله وسبک یادگیری رابطه معناداری وجود دارد.

 

 

 

 

خرید        سوال از فروشنده

پدرام بازدید : 132 سه شنبه 18 مهر 1396 نظرات (0)

مهمترین و معتبرترین سایتهای کسب درآمد و نحوه کسب درآمد از آنها

قیمت: 7000 تومان

کسب درآمد از سایتهای ایرانی
کسب درآمد از سایتهای معتبر و مهم
آموزش کسب درآمد از اینترنت
کسب درآمد از سایتهای ایرانی و واریز به حسابهای ایرانی
آموزش وبلاگ نویسی و بازاریابی
همکاری در فروش در بهترین و معتبرترین سایتها
درآمد بسیار عالی
بهترین مرجع کسب درآمد از اینترنت رو نمایی شد

بهترین سایتهای کسب درآمد از اینترنت

بهترین نحوه سرمایه گذاری در اینترنت

استخدام وبمستر

کسب درآمد ماهیانه حداق دو میلیون تومان

کسب درآمد آسان از اینترنت

بهترین و آسانترین روش کسب درآمد از اینترنت

استخدام شوید

با روزی فقط یکساعت کار در اینترنت میلیونر شوید

خرید        سوال از فروشنده

پدرام بازدید : 68 سه شنبه 18 مهر 1396 نظرات (0)

دانلود بررسي اثربخش آموزش مهارت هاي زندگي بر عدم برگشت پذير

قیمت: 30000 تومان

چکيده

 

به بررسی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر عدم برگشت پذیری معتادین مراجعه کننده به مواد مخدر پرداخته است .   جامعه مورد مطالعه عبارتند از مراجعه کنندگان به کلینیک ترک اعتیاد کلید آفرینش حصارک به جهت ترک مواد مخدر.   باتوجه به جامعه مورد مطالعه وبرآورد حجم نمونه درحدود50نفراست که با استفاده از جدول دمورگان برای گروه های همبسته  استفاده شده است . که آزمون مهارت های زندگی برروی آنها اجراگردیده است .پ ازشیوه نمونه گیری تصادفی ساده  ازمیان مراجعه کنندگان انتخاب گردید.

 

با  توجه  به نتایج  بدست  آمده  میانگین آموزش  مهارتهای  زندگی در  زمانیکه  افراد اعتیاد  داشتند  بالاتر  از زمانی است  که افراد  اعتیاد  ندارند. میانگین  تفاوت میان  شرایط 38/3- می باشد  و95 درصد سطح  معناداری  برای  تخمین تفاوت میانگین جامعه  بین 60/28- و 11/39-  قرار  داشت. آزمون تی  جفت  شده نشان  می دهد  که  تفاوت معناداری  بین آموزش مهارتهای  زندگی در  زمانیکه  افراد اعتیاد  دارند  وجود  دارد. (t=12/93,df=49,p<0/005)

 

 

 

 

 

 

 

 

خرید        سوال از فروشنده

پدرام بازدید : 112 سه شنبه 18 مهر 1396 نظرات (0)

دانلود بررسي رابطه بين نحوه گذاران اوقات فراغت با شکل گيري هويت

قیمت: 25000 تومان

چکیده:

 

به بررسی رابطه نحوه گذران اوقات فراغت و هویت یابی نوجوانان پرداخته شد. حجم نمونه  تعداد کل نمونه 50نفر می باشد که در آموزشگاه فرهنگی آموزشی شهرکرج مشغول به آموزش می باشند.روش نمونه گیری برای تعیین اندازه نمونه از فرمول برآورد اندازه گیری نمونه برای گروه های همبسته استفاده شد و با توجه به میزان بدست آمده تعداد 50 نفر برای انجام پژوهش انتخاب شد.

 

پرسشنامه های استاندارد اوقات فراغت و پرسشنامه گسترش يافته عيني پايگاه هويت من استفاده گردید. نتایج ذیل را در برداشت:

 

بین دو متغیر مهارت تصمیم گیری و شکا گیری هویت ، به میزان 35 درصد رابطه مستقیم وجود دارد. با توجه به آمار استنباطی، بین دو متغیر مهارت تصمیم گیری و شکا گیری هویت رابطه معناداری  وجود دارد.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خرید        سوال از فروشنده

پدرام بازدید : 76 سه شنبه 18 مهر 1396 نظرات (0)

دانلود مقايسه ي مهارت هاي زندگي بردلبستگي در دانشجويان دختر و پسر

قیمت: 40000 تومان

چکيده

 

آموزش مهار ت هاي زندگي نظير مهارت حل مسأله و ارتباطات مؤثر توانايي ها را براي حل مشكل و ارتباط موثر با اطرافیان و داشتن روابط موثر و منطقی از جمله سبک های دلبستگی در دوران مختلف زندگی افراد افزايش مي دهد(فورنریس ،دانیش و اسکات(2007) .

 

به بررسی رابطه ی سبک های دلبستگی با مهارت های زندگی در دانشجویان دختر و پسر دانشگاه آزاد تهران جنوب پرداخته است که با استفاده از پرسشنامه های سبک های دلبستگی و مهارت های زندگی و نرم افزار تحلیل آماری SPSS18 به بررسی آماری فرضیات پرداخته و نتایج ذیل را در برداشت:

 

  ضرایب همبستگی نشان می دهد که رابطه نمره مهارت های زندگی با نمره دلبستگی ایمن در دختران معنادار نیست و با نمره دلبستگی اجتنابی  معنادار است. ضریب همبستگی منفی بین نمره این متغیرها بیانگر آن است که با افزایش نمره دلبستگی اجتنابی ، نمره مهارت های زندگی کاهش می یابد.

 

نتایج آزمون رگرسیون نشان می دهد نمره دلبستگی اجتنابی قابلیت تبیین واریانس مهارت های زندگی را دارد. نتایج نشان می دهد متغیر دلبستگی اجتنابی 21 درصد متغیر مهارت های زندگی در دختران را تبیین می کند.  ضرایب همبستگی نشان می دهد که رابطه نمره مهارت های زندگی با نمره دلبستگی ایمن  ، دوسوگرا  و اجتنابی  در پسران معنادار نیست. به این معنا که بین میزان دلبستگی و مهارت های زندگی در پسران رابطه معنی دار وجود ندارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خرید        سوال از فروشنده

پدرام بازدید : 83 سه شنبه 18 مهر 1396 نظرات (0)

روش تحقیق بررسی رابطه ی بین خلاقیت و سبک یادگیری درس علوم

قیمت: 30000 تومان

مقدمه

 

   خلاقیت میلی ذاتی است که در وجود انسان به ودیعه نهاده شده و انسان مظهر خلاقیت الهی است (مطهری، 1372) . تحولات پرشتاب جهانی در عرصه علم و صنعت، جوامع بشری را بر آن داشته تا با نگرشی جدید به دارایی های غیر عینی، در صدد افزایش توانایی هایی خود برای همگامی با این تغییرات باشد. در حقیقت سکون و بی حرکتی در دنیای متغیر امروز چه برای یک سازمان و چه برای یک کشور در هر اندازه که باشد، نتیجه ای جز نابودی به همراه نخواهد داشت. امروزه خلاقیت و نو آوری نه به عنوان یک نیاز بلکه به عنوان شرط بقاء هر سازمان یا جامعه تلقی گردیده و بر آموزش و کسب مهارت های لازم در بکارگیری این استعداد ویژه بشری تاکید بسیاری شده است." کلیدی ترین مساله در جامعه ما و تمام جوامع در حال توسعه ،خلاقیت است .یعنی مساله ای که با آن درست برخورد نشده است .خلاقیت نه ژنتیکی است و نه مربوط به نژادی خاص، بلکه اکتسابی است. حتی در کشور های پیشرفته نیز اگر سیستم های خلاق آنها از کار بیافتد، از رقابت ها عقب            می افتند و نابود می شوند لذا تنها راه نجات کشورهای در حال توسعه خلاقیت است و راه دیگری ندارند."(خوشنویس 1387).

 

 

 

فرضیات 

 

فرضیه اصلی

 

بین خلاقیت و سبک یادگیری درس علوم رابطه وجود دارد.

 

فرضیات فرعی

 

بین عامل سيالي   با سبک تدریس درس علوم رابطه وجود دارد.

 

بین عامل بسط  با سبک تدریس درس علوم رابطه وجود دارد.

 

بین عامل ابتكار ی با سبک تدریس درس علوم رابطه وجود دارد.

 

بین عامل انعطاف پذيري  با سبک تدریس درس علوم  رابطه وجود دارد.

 

 

خرید        سوال از فروشنده

پدرام بازدید : 77 دوشنبه 17 مهر 1396 نظرات (0)

روش تحقیق بررسی میزان رضایتمندی معلمان نسبت به ارزشیابی توصیفی

قیمت: 20000 تومان

 

 

چکیده

 

همخوانی و هماهنگی خانه و مدرسه در تربیت کودک او را در نیل به تماس و درک بهتر واقعیت و همچنین در تثبیت شخصیت یاری می دهد و در حالی که ناهمخوانی در فعالیت های خانه و مدرسه احتمالا به تعارض و حتی اضطراب رفتاری در کودک می انجامد . مدرسه باید والدین را در درک و شناخت فرزندانشان کمک کنند یکی از این اقدامات جلساتی است که با حضور والدین ، فرزندان و معلمان تشکیل می شود

 

به بررسی تاثیر اضطراب بر سلامت روان دانش آموزان سال چهارم ابتدایی منطقه 4 شهر کرج پرداخته می شود.ابزار ها دو پرسشنامه ی رگه ی اضطراب اسپسبرگر و سلامت عمومی GHQ می باشد که برای نتایج حاصل  از ضریب همبستگی پیرسون استفاده شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خرید        سوال از فروشنده

تعداد صفحات : 30

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 292
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 179
  • بازدید ماه : 711
  • بازدید سال : 3,433
  • بازدید کلی : 59,903
  • کدهای اختصاصی

    > نمونه سوالات آزمون قوانین، مقررات و ضوابط حوزه نشر و رسانه‎های دیجیتال

    > شامپو ضد ریزش مو کافئین KD

    > سوالات تستي کتاب وصيت نامه امام (تاليف شفيعي مازندراني)همراه با پاسخ

    > احساس مسئولیت معلمی در تعلیم و تربیت اسلامی

    > کتاب آموزشی اصول حسابداری

    > دانلود طرح توجیهی تولید تابلو فرش تمام ابریشم با ظرفیت 60 تخته در سال

    > دانلود کاملترین نمونه سوالات آیین نامه گواهینامه موتورسیکلت

    > 1000 تمرین فوتبال برای مربیان فوتبال

    > تحلیل تجربی تنش به روش بر هم نگاری تصاویر دیجیتالی DIC

    > تمرینات فوتبال ساحلی اروپا

    > بانك ايميل 13200 تايي مخصوص بازاريابان

    > پک آموزش فارسي اعلام حريق و دزدگیر و سيستمهاي مدار بسته و غیره

    > کمک درسی کیف الکترونیک آریا سوم دبستان مورد تایید وزارت اموزش و پرورش

    > شامپو فلفل سورینت برای پوست چرب و ضد خارش و التهاب

    > تناسب اندام

    > کسب درآمد از اینترنت ماهانه تا 10میلیون

    > نمونه سوالات آيين نامه راهنمايي و رانندگي+جزوات+هداياي ويژه

    > دانلود نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی با پاسخنامه سال 95

    > کاملترین نمونه سوالات اصلي آيين نامه ي راهنمايي و رانندگي و داخل شهری

    > عوامل موفقیت تحصیلی

    > سوالات تستي کتاب وصيت نامه امام (تاليف شفيعي مازندراني)همراه با پاسخ

    > احساس مسئولیت معلمی در تعلیم و تربیت اسلامی

    > نمونه سوالات آزمون قوانین، مقررات و ضوابط حوزه نشر و رسانه‎های دیجیتال

    > دانلود طرح توجیهی تولید تابلو فرش تمام ابریشم با ظرفیت 60 تخته در سال

    > شامپو ضد ریزش مو کافئین KD

    > تحلیل تجربی تنش به روش بر هم نگاری تصاویر دیجیتالی DIC

    > کتاب آموزشی اصول حسابداری

    > پک آموزش فارسي اعلام حريق و دزدگیر و سيستمهاي مدار بسته و غیره

    > بانك ايميل 13200 تايي مخصوص بازاريابان

    > تناسب اندام

    > نمونه سوالات آيين نامه راهنمايي و رانندگي+جزوات+هداياي ويژه

    > 1000 تمرین فوتبال برای مربیان فوتبال

    > کسب درآمد از اینترنت ماهانه تا 10میلیون

    > پاورپوینت رشد و تکامل کودک2 (رشدو تکامل و عوامل موثر بر آن)-30اسلاید

    > دانلود کاملترین نمونه سوالات آیین نامه گواهینامه موتورسیکلت

    > آموزش تجارت و کسب و کار اینترنتی برای شما از سایت یو تجارت

    > دانلود بررسي رابطه بين نحوه گذاران اوقات فراغت با شکل گيري هويت

    > تمرینات فوتبال ساحلی اروپا

    > نرم افزار ولید سازی بانک ایمیل (valid)

    > کمک درسی کیف الکترونیک آریا سوم دبستان مورد تایید وزارت اموزش و پرورش